Kehitä yritystä
Artikkelit auttavat sinua hienosäätämään liiketoiminnallisia valmiuksiasi ja kehittämään yritystäsi samalla kun tarjoat asiakkaillesi korkealaatuista näönhoitoa – riippumatta siitä, onko kyse digitaalisesta markkinoinnista vai siitä, miten pidät henkilökunnan motivoituneena ja sitoutuneena.
Avainluvut (KPI) mittaavat yrityksen suorituskyvyn. Ne antavat tärkeää tietoa yrityksestä ja näyttävät lisää menestysmahdollisuuksia.
London Business Schoolin tutkimukset ovat osoittaneet, että silmälaseja ja piilolinssejä käyttävät asiakkaat ovat jopa 80 % kannattavampia kuin silmälaseja käyttävät.
Tämän päivän terveys- ja sairaanhoitomarkkinoiden kuluttajilla on enemmän mahdollisuuksia. Yksi optikoiden ratkaisevimmista haasteista on nykyisten asiakkaiden säilyttäminen.
Viimeisen vuosikymmenen aikana kuluttajien tapa hakea terveydenhuoltoratkaisuja on muuttunut dramaatisesti. Internet on nyt tärkein resurssi, kun haetaan vastauksia terveyteen liittyviin kysymyksiin1. Kolmasosa USA:n kuluttajista kertoo käyttävänsä sosiaalisia medioita ja luottavansa niihin, kun he hakevat tietoa terveyden- ja sairaanhoidoista, oireista ja lääkäreistä.2
Markkinoiden dynamiikan nopeiden muutosten vuoksi optikoiden on uudistettava jatkuvasti liiketoimintaansa ja otettava itselleen näönhoidon toimittajan ja yrittäjän kaksoisroolin.
Kaikkiin elämänvaiheisiin liittyy uusia näköön liittyviä ongelmia ja kysymyksiä asiakkaille – ja uusia auttamismahdollisuuksia optikoille. Mitä paremmin optikko voi opastaa asiakkaan elämän eri vaiheiden läpi, sitä arvokkaampi optikko on asiakkaalle, mitä tekee heistä uskollisempia.